Weszłam na stardoll. Wszystko Ok. Wchodzę do apartamentu iii... widzę łysą głowe mojej lalki. Weszłąm w kogoś innego. U niej wszystko dobrze. Lalka ma włosy. Wchodziłam po kolei. Pomyślałam 'to pewnie chwilowy błąd' weszłam do siebie ale moja lalka nadal nie miała włosów ! Co tu jest grane. A może teraz idzie 'ogolić' się na łyso i ja to przez orzypadek kliknęłam ?
niedziela, 22 listopada 2009
środa, 7 października 2009
na profezjonalizm ;PP cz.1
Ok to jest makijaż tam pisze 41 bo przez przypadek zmazałam ;// i źle wpisałam ;/ oto ciuszki: znowu coś się zawiesiło i mi się zmazał dół ale widać jak jest ubrana doll:a)makijaż:
-Volumizing Mascara
-Black Fluid Liner
-Plum Eyeshadow
-Sky Blue Eye Kohl
-Flame Red Lipstick
-Rose Blush
-Black Eye Kohl
-Lenthening Mascara
b)ubrania:
-Evening Bridge Dress
-Candie's Smocked Tu
-Pumps
-Zhang Tube Top
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

